Receptievaardigheden voor receptionistes(n) in zwembaden

Het professionaliseren van de vakkundigheid op het gebied van klantgericht handelen in de zwemaccommodatie en omgaan met excessen die receptiemedewerkers in het zwembad kunnen ervaren.
Receptionisten van het zwembad enthousiasmeren en functie-inhoudelijk diepgaande kennis meegeven, zodat zij de juiste uitstraling krijgen die het zwembad verwacht en de zwembadbezoeker verdient.
Het opbouwen van incasserings- en relativeringsvermogen, de weerbaarheid en het zelfvertrouwen van de receptionisten van het zwembad.
Receptionisten van het zwembad bewust maken van benaderingsbeïnvloedende aspecten, zoals hun houding, uitstraling, woordkeuze en stemgebruik. Een taakbewuste, betrokken houding oproepen door zelfconfrontatie en het onder ogen brengen van feiten en consequenties wanneer men verzaakt.
Professionele opstelling; vertrouwen wekken bij de zwembadbezoekers door daadkracht, stabiliteit en kundigheid uit te stralen en zo rust te creëren in de zwemaccommodatie.  

 

Cursusduur: 3 dagen
Cursusplaats:   Afhankelijk van de deelnemers, of in company 

 

Close